aminezehra 37+4 günlük hamileyim, 2,5 yaşında bir kedim var. Aşılarına dikkat edin yeterli, kum derdiniz yokmuş ne güzel ben bu süreçte kumunu da temizledim çok dikkat ederek ve öncesinde sonrasında ellerimi iyice yıkayarak. Hiç bir sıkıntı olmadı Allah’a şükürler olsun. Sadece sizin postunuzda patili evladı olan herkese söylemiş olalım lütfen bebişler geliyor diye evden uzaklaştırmayın, başka yerlere bırakmayın onlardan ayrılmayın.bizim eşimiz, arkadaşlarımız, sosyal bir çevremiz var ama onların dünyası bizden ibaret. Zamanında bir şekilde Evimize aldıysak lütfen sorumluluğunu bilelim.