Kizlarrrr
Çatı muayenesi oldum bugun. Ben ki 5 yillik evliyim her seferinde esimle iliski yasarken bile acıyacak korkusu yasarim hep. O kadar korkak biriyim yani. Çatı muayenesi hicbisey degilmis. Korkacak hicbisey yok. Cok cok minik bi kanama oldu. Sonra gecti. Icinizi rahat tutun diye sizi rahatlatmak istedim 😉😉