Sbl_ Bende bugün ikili tarama için gittiğimde plasentanın aşağıda rahim ağzına yakın olduğunu öğrendim.9 haftalıkken kahverengi lekelenmelerim olmuştu progestan desteği ve istirahat aldım.Şimdi kanama vs.yok ama plasenta aşağıda olduğu için kanamada yapabilir olursa tekrar progestan desteği almam gerekeceğini söyledi doktorum.İlerleyen haftalarda yukarı çıkması bekleniyormuş.Stres yapmayın bebeğinize güvenin en önemlisi bu.🌸