Ben de 11 haftalıkken lekelenmem oldu. Plasenta biraz önde oluşmuş dedi. Ama gebeliklerin yüzde doksaninda öyle olurmuş. Rsjim küçük olduğu için rahime yakın konumlanıyormuş. Rahim büyüdükçe yukarı çıkıyormuş. İnşallah çıkacak bizimkiler de ,🙂 ben de ilk çok korktum ama araştırınca normal olduğunu öğrendim. Haftamız küçük olduğu için normal ama.