Kbrkrt 36+3 haftalığız bende doğum yakın mı acaba bugün mü diye düşünüp duruyorum. Dün gece acıyla uyandım. Pelvis kemiğim aşırı acıyordu hala da acıyor yürürken bile. Bebek kanala girmiş olabilir mi diye düşünüyorum bilemiyorum tabi ama kendimce böyle bir tahmin yürüttüm. Sizde de oldu mu böyle çatı ağrısı?ya da kanala girdiğini hissettiniz mi