Kbrkrt yaa bende de dün geçmeyen bir bel kaşık ağrısı oldu sıcak torba koydum geçmedi duşa girdim çıktım geçmedi yürüyüşe çıktık eşimle gece daha kötü oldu hadiii yürüyüşten direk acile.. Bide istifra etmeye başladım aha dedim geliyor 🤷🏻♀️😂 Açıklık var mı diye baktılar nst de sancim çıktı bebek de kanalda ama açıklık yok 😂 sol böbreğimde büyüme vardı 33.haftada yatmıştım hastanede yine büyüme gördü doktor yatış verdi. Ben dedim istemiyorum yatmak ağrı kesici ilaç verdi geldim eve çok şükür 38+0 🥰🤲🏻