Ben de şu an 34+3 üm. Şafak 39. En son 33+6 da gitmiştim kızım 45 cm 2273gr dı. Doktorum boyutlarına normal dedi ama kafasını ölçerken “ooo 34 hatta 35 haftayla uyumluyuz” dedi. Tam anlamadım ne demek istediğini. Doğum için Ocak ortası diyor. Cuma çatı muayenesi var ondan sonra doğum şeklini konuşacağız.
Yaşadığım bel ağrısı, bacak ağrısı sırt ağrısı mide yanmasını tarif edemem ama en çok zorlayan vajinamda son 10 -15 gündür aşırı ağrıyor ya. Bacağımı bile zor kaldırıyorum üzerimi giyerken. Doktor normal dedi ama çok rahatsız ediyor yaşamımı. Var mı buna benzer sorun yaşayan?