Merhabalar.. bende 33+4 teyim.. doktorum bebek daha dönmedi dedi. Bir buçuk aydır da yüzünü göstermiyor kızımız.. 2084 gr. 44 cm.. Allah herkese kolaylık versin.. Manisa İzmir civarı var mı? Doktorumdan çok memnunum ama İzmir’de. Ben Manisa’da oturuyorum. Manisa’da doğum yapmak gibi bir fikir düştü aklıma ama son ay doktor değiştirmek ne derece mantıklı bilmiyorum..