Bushrasa Yasmiiinn canım merak ettim naptın kan Yasmiiinn canım merak ettim ne yaptın kan değeri verdin mi ne çıktı?
Yasmiiinn Bushrasa yaptım canım ilk 107.1 çıktı gebelik var daha hiç gitmedim açıkcası hemen gitmeyi düşünmüyorum biraz daha bekleyeyim diyorum hem kese hemde kalp atışı oluşsun diye canım😘
busrasahinn Yasmiiinn bende ilk 7+4 de gittim adetim 5 gün geçince 1820 çıktı beta bi daha da yaptırmadım stres olmamak için de ileri tarihli gittim iyiki de öyle yapmışım 🥰 hayırlı olsun 💙
Yasmiiinn busrasahinn çok sağol canım Allah razı olsun rabbim isteyen herkese versin inşallah❤️🙏 bizde sağlıklı bir şekilde alalım kucağımıza inşallah kızlar😍❤️
Yasmiiinn Sirinim en son geçen hafta gittim evet vardı canım kanda belli olmuştu ocağın başında gideceğim birde
Sedaabdullah Benimde yarin adet gunum sol kasığımda batmalarm oluyor test yapicam ama korkuyorum negatif gorucem diye 😔
Yasmiiinn Sedaabdullah o bendede oluyordu adet olcakmışım gibi bir ağrı vardı hatta hala öyle kasıklarım ağrıyor ama normalmiş tüm bunlar☺️ Bekleyin adetiniz geçsin yapın isterseniz belli olmaz bu işler belkide hamilesinizdir☺️ Hakkımızda hayırlısı olsun canımm inşallah🤲