ekara eylul13_ değeri güzelde olsa 3-4 gün sonra tekrar baktırması lazım. Başlangıç değeri çok önemli değil 10 bile olsa veya 1000 bile olsa sonrasında artmıyorsa sağlıklı gebelik değildir. O yüzden ilk değere göre çokta bakmamak lazım.
Aysel223 ekara haklisiniz ben yeteri kadar bilgi alaka diyim icin endiselendim , simdi Doktordayim tekrar bir kan testi ister artcagini dusunmuyorum 1 gunde ama bakalim 🙏❤️❤️
Mlssa Aysel223 120ile öğrenmiştimm şimdi 3buçuk aylık minnoş bir kızım var☺️gözünüz aydın,sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah🙏🏻
Zynp01 Aysel223 karnında batmalar belinde sırtında ağtılar oluyor mu canım bn dün ağtısına dayanamadım
Sevgiii35 Aysel223 canım o değerin iyi olup olmadığını 2 günde 2 kat artmış mı artmamış mı öyle anlayabilirsiniz.
Aysegl_ Aysel223 Aminn insaAllah bugun normalde adetimin 2.günü ama olmadim göğüslerim ve uçları cok hassas kasiklarimda hafif batmalar oluyor sizde ne gibi belirtiler vardi anlatir misiniz
Urstls Benim de aynı şikayetlerim vardı adetimin 2. Günü idra rımda çıktı sonra kanda. Ara ara olan kaşık ağrısı ve göğüs hassasiyeti Aysegl_ Aysegl_
Aysel223 Aysegl_ ayni belirti gogus uclarima Degemiyorum cok aciyor biraz sol Tarafimda az bi agri oluyo sadece o da rahatsiz etcek kadar degil kuzum
Urstls Aysegl_ herkesin belirtisi farklı oluyor tabi ama bende sizinki gibi oldu idrar testi uygulasana
Zeynep_ilk Aysel223 hayırlı olsun canım inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alirsin 🤲🤲bu duyguyu da yaşarsın inşallah 💙💙💙🤲