Mom36 belirtilere hiç aldanmayın bence her kadında farklı olur, 2018 haziranda evlendim her ay bütün belirtileri yaşamama rağmen adet oluyordum mart ayında kimyasal gebelik yaşadım yine her ay gebelik belirtisi, Eylül ayı adetimden sonra takmamaya başladım bel ağrısı dışında hiç bir belirtim yoktu ki bel ağrısını bile gebelik belirtisi olarak bilmiyordum komşum dedi gebe olabilirsin diye gerçekten o ay hamile olduğumu öğrendim, Rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar