GMZDGS Memoss ben 5 kere çatı muayenesi oldum hala dguramadm nişan bile 5. De geldi artık hafif kanama oldu sürekli kontrol ettıkleri için sanırım dün oldum en son hala tık yok 😞😞
Gamzesi GMZDGS bende 5kere çatı muayenesi oldum 2 hafta öncede nişan geldi ama bebek te tık yok 40+5oldum artık endişeleniyorum bu gidişle yarın sezeryan diyebilir doktor. Suniyi denesem mi acaba ama annem önermiyor
GMZDGS Gamzesi şuan sancım var ara ara adet ağrımın şiddeti kadar ama adet garında çok fazla olurdu bnm uyuyamadım kalktım kanlı akıntım gelmiş bu gun kontrolüm var bakalm ne dcek ler tamam 40 haftaym
Sevda41 glykcklr asla korkmayın hiçbir şey olmuyor bende neymiş bu abarttıkları diyordum bence kişinin kendini kasmaması lazım aynı iğne olur gibi düşünmek gerek birde doktor önemli bence dedim bu muydu? Ya ne olacaktı dedi doktorum hiç canım acımadı
Memoss Şimdi doktordan geldim Kizlar korkulacak hiç bisey yok muayene için ilerleyen saatlerde sancim olurmu onu bilemem tabi 🤷♀️🤗
tugbadm Simsim6 hayırla gelir inşşş belki sancın gelir gidersin hiç belli olmaz kolay doğumun olur inşşş