Çatı muayenesinin doğumu tetikleme durumu varmış bunun için son haftalarda yapılıyormuş zaten ama bunun için bebeğin en azından doğum kanalımda olması lazımmış ben 37. Haftada çatı muayenesi oldum kızım doğum kanalında değildi bir sıkıntı olmadı ama doktor söyledi su sızıntısı hissedersen kanaman olursa ya da geçmeyen sancın olursa mutlaka gel dedi