Asumann Bebek yeni doğduğunda anne sütü verirseniz sarılık olmaz. Kan şekeri düştüğünden dolayı sarılık oluyor. Eskilerde şerbet verirmiş bu yüzden. Ama ben ağzına kabe hırması süreceö doğal şeker hem sünnet
Aslan233667 Kizkalesi Suyla doyuracaksınız demedim zaten 😊 Ben her zaman ilk olarak anne sütü verme taraftarıyım. Duanızı okurken bi yandanda bebeğinizi emzirirsiniz. Sonrada yine okunmus suyuda ister kaşıkla ister baska biseyle verirsiniz. Bebeğin bogazina ilk anne sütü geçsin demek istediğim.
Dilankenger Şekerli su bebeği tok tutar bebek emme ihtiyacı hissetmez . sürekli uyur . anne sütü almadığı içinde sarılık olur. Lütfen yanlış bilgi yayılmasın okunmuş su bir damla verin ondan bişey olmaz ama her gün değil tabiki
ATC Hilal_00 ya bana da çok dogru gelmiyordu ve bebeğim uyanmıyordu 3 aylık olmuştu hala sarılığı geçmemişti şekerli su verdik geçti yani ona bağlıyorum ben
defne55 Hilal_00 evet bende duydum hatta bebeğim sarılık oldu ama ben vermedim korktum açıkçası bisey olur diye küçük bebek sonuçta