Kutame_51 Zemine11 bende geçen eczaneden 50 liraya aldım eczacı dedi niye yazdirmadin ben de dedim özel değil mi çünkü özel biliyordum hayır yazılıyor dedi şaşırdım
[silindi] Zemine11 reçeteyle alınıyor normalde ama mesela doktor bana günde 1 olacak şekilde yazmış bana yetmedi 2 şer aldım öyle olunca erken bitti reçete süresi dolmadığı için ikinci kutuyu paralı aldık
Minik-mucizem123 Zemine11 bana da karşılamaz dediler arkadaşım eczacı karşılar diyince sağlık ocağından yazdırdım ama yazarken hamilelik olduğunu belirtmesi gerekiyormuş. Sadece kadın doğum değil sağlık ocağıda yazıyor canım ben kaçtır alıyorum yani çok az bi ücret ödüyorsun
EbruColak Zemine11 acilde yazamıyolar bitek canım aile hekimin bile yazabilir ben bittikçe aile hekimime yazdırdım hep. Reçete yazarken sisteme hamile olarak girmesi gerekiyo sadece okadar
tiniminianne Zemine11 şöyle ki reçete de gebe olduğuna dair birşey yazması gerekiyor. Gebelik olmadığı zaman ilacı maalesef ücretli veriyolar
Yrnkrm Zemine11 bana direk reçeteye yazdı öyle gebelik falan notuda düşmedi zaten senin gebelik başlangıcın yapıldığı dakka hastanede bütün heryerde görülüyor gebe olduğun ben öyle çok para ödemedim 5 tl gibi bi ücret vermiştim
tiniminianne Zemine11 canım reçete de senin gebe olduğuna dair bir şey yazması gerekiyor yani yoksa devlet karsılamıyorms
Merve-26 Önceden ödemiyomuş sanırım ama artık hamileler için büyük bi kısmını ödüyomuş devlet eczaci bana öyle söylemişdi en azindan çok az bi miktar ücret ödemiştim
Zemine11 Merve-26 doktor mu bilmiyor acaba eskiden ödemiyordu da şimdi ödüyorsa doktor um mu arkadan geliyor anlamadım
Donegul23 tiniminianne gebelik ve kusma yazmasi gerekiyor sadece gebelik yazincada vermedi önce reçeteyi duzelttirdik
Burcugaz Valla hamile yazması frlan gerekmiyo bana normal reçeteyle verdi 10 liraya aldm normalde 50 tl
Zemine11 Burcugaz doktorumu değiştirmeli miyim diye düşünüyorum 🤔 reçete ye yazıldığını bilmez mi bi doktor benim dikkatim olmasa daha da gider di paralarım