zk92 Nurak ben de bu modeli düşünüyorum. Kullananlar boyutunu küçük olduğunu söylemiş. 4 aydan sonra kullanılmıyor gübi yorumlar okudum. Siz memnun musunuz?
Gamze-gmz Instegram da bi sitede kiwi marka cok guzel modeller var emin degildim fiyat ta iyi gibi geldi bana onerir misiniz yani kizlar