Dilman canım banada bu ay verdi 5.günü başlattı ve 11.gün kontrole çağırdı yumurta 25mm olmuş😕yani fazla büyümüş diye çatlatma iğnesi vurulmadım,kendi çatlar dendi ama sanmıyorum ovü yapıyorum hala koyu,muhakkak dikkat edilmeli,benim yumurtlama çatlama sıkıntım yoktu zaten erken yumurtlardım klomenle hepten erken gelişti yumurta fazla büyüdü🤷🏻♀️