Klomen bende kist yaptığı için yine aynı tarz letu diye bir ilaçla hamile kaldım. Şuanda sonlarındayız.. öncelikle etraftan duyduğum ve o dönemde en çok kafama takılan ilaçla hamilelikte düşük oluyor düşüncesi varsa kafandan tamamen silll... ben hamile kaldığım ay yumurta kalitesini artırmaya takmıştım kafayı. Çünkü büyüyordu ama kalitesizdi olmuyordu. Pro women takviye kullandım.ino folic şase suya atılandan içtim. Ve doktor yumurtan büyümüş diyene kadar adetin beşinci gününden başlayarak 12kaşık tarçın,12 kaşık bal,12kaşık çörek otunu macun haline getirip her sabah bir tatlı kaşığı ılık suyla yuttum.bu arada demir ilacı ve d vit kullandım.çünkü bu ikisinin eksikliği kalitesini etkiliyor. Ve o ay aşırı dua ettim.Rabbime yöneldim.. kısaca çok şey yaptım hepsi hikaye Allah’ın dediği oluyor 🙏🏼 Umarım sanada bir faydam olur tez zamanda güzel haberler alırsın 🙏🏼🙏🏼