Selinecem Merhaba herkese 15+3 haftamdayım. Karnım belirgin olmaya başladı, hamilelik öncesi lierac çatlak önleyici jel almıştım başladım. Çatlamaya çok eğilimli bir cildim var önerebileceğiniz başka hangi marka ve yağlar var? ### ****
Deniz__ Selinecem bende salı günü kontrole gidicem doktoruma sorucam canım ne önerirsiniz diye bende 23 haftalık oldum
Nnurmehmet Selinecem resimag.com/p1/5c643a24a70.jpeg Canım benimde çıktım çatlamaya çok müsait ve yaklaşık 16.haftamdan beri bio-oil kullanıyorum ve sonuç 🤦♀️ Düzenli kullanmama rağmen birde böyle oldum sana diyeceğim o ki ne yaparsan yap çatlıyorsun maalesef 26.haftama girdim ve hala da çatlamaya devam ediyorum inanılmaz kaşınıyor birde 😣
gulcin88 Selinecem bende lierac kullanıyorum cildim kuru olduğu için aktardan kakao yağı aldım ama sıvı değil onlar %100 kakao yağı içermiyor.Katı olanı aldım sıcak suda hemen eriyo.Cildimi de inanılmaz nemli tutuyo.Hem çatlaklar için hem nemli cilt için tavsiye ederim.
Selinecem Deniz__ bayağı büyümüş maşallah sağlıkla gelsin 🙏🏼 Doktorunuzdan aldığınız öneri sonrası bizi de bilgilendirir misiniz ❣️
Selinecem Nnurmehmet evet şimdi gördüm resmi, yine çok iyi ama haftanıza göre Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏼
Selinecem Sevdakyr Sevdakyr oo maşallahh ne varsa doğalda var diyorsunuz ne güzel , başlarda olduğum için deneyebilirim teşekkür ederim 💞
Simya Selinecem arifoğlu tstlı badem yağı ile desteke cnm yads frei öl al iceriği ck güzel yada mustelanın al .. a vitamini içeriği zengin olan yağlar risk gurunundsymıs senin kullandıgım üründe col muhteşem içeriğini arsştırmıştım ck pahalı diye slmafım ben frei öl ve badem yapı aldım
Selinecem Simya evet şu an bayağı pahalı, ben indirimden çok uyguna almıştım. Bu markaları da duymuştum canım teşekkürler badem yağını da denerim 💚
Ggamze Selinecem 19+3üm önemli olan bence cildin nem dengesini korumak bol su içmek .ben Hindistan cevizi yağı bio oil kullanıyorum aklıma geldikçe hergün kullanmıyorum duştan sonrada ıslak vücuduma bebek yapı sürüyorum .
Selinecem Ggamze evet bence de öyle ben günde 2.5-3 lt su içiyorum. Daha önce kilo alıp vermekten de kaynaklı çatlaklarım oluşmuştu, meyilli yani cildim. Ama hamilelikte önlem de almak lazım tabi
Gulmartin Ben de lierac kullanıyorum diğer söylenen yağların hepsi de çok iyi ama ben yağla uğraşmak istemediğimden lieracın jel yapısından dolayı tercih etmiştim. 34. Haftamdayım hiç çatlağım yok ama tabi ben de bol su içiyorum bir de herkesin cilt yapısı farklı oluyor ben çok çatlağa meyilli değilim sanırım.