Emelgulerg emelcim iyileştin mi???
şu an 20 haftalığım bende geçiriyorum🤦🏼♀️ 02. Ocakta damardan kortizon verdiler 250 mg. Sonra ben başka kbbye gittim beyin mr istedi temiz hamd olsun kortizon hapa bAşladı akşam içince 3. Gün bitmiş olcak ama bi değişiklik yok😢 sen ne durumdasın???