Arkadaşlar merhaba 38+5 hamileyim. Geçen gün yürüyüşe çıktım ve hava çok soğuktu. Ertesi sabah kalktığımda yüzümün sol tarafını hissetmedim zaten ondan önce de ağzımda tat alma duygusu yoktu. Sanırım yüz felci geçiriyorum. Dışardan çok belli olmasa da gülerken ve karşıdaki kişi dikkatli bakarsa belli oluyor. ?boyle bir durumla karşılaşan var mı ? Doktorum nörolojiye git dedi ama fizik tedavi daha etkili olur diye oraya gitmek istiyorum karşılaşan varsa yardımcı olabilir mi