EbruColak 33 haftaligim canım benimde 28. Haftadan beri nefes darlığı şikayetim var doktorum normal dedi hem bebek büyüyor yeri daralıyor hemde organlara baskı yapıyor, bebeğim ters benim çok uzun zamandır hep kafası yukarda ve aortumla giden bı damara paralelmis, dönmeden rahatlayamazsin dedi, dik konumda dur hep ben zorla yemek yiyorum çok yiyemiyorum az ve sık yemeye başladım