littleangel Çatı muayenesi oldunuz mu peki ? Biz 37+3 üz.. haftaya randevum var, o zaman mı yapar Acaba🙄doktorum bişey söylemedi.. bide artık normal mi sezeryan mı belli olsun istiyorum 😔
Gizemabc Bebegimbenim3 hemen hemen ayni durumdayiz. Ben 37.4.haftamdayim. Dun kontrolum vardi. 17 araliga sezaryen gunu aldik😊
Yeliz2311 37+3um cuma sezeryan benimde sali kontrolumuzde kesinlesicek 😍 Allah hepimize kolaylik versim bebegimizi saglikla kucagimiza alalim 🤗
Ozlem35 37+3 benimde hafiften kasık agrım oluyor ama en çokta bacak aram ağrıyor kalkınca yataktan veya yürürken iğne batırıyorlar sanki alt tarafıma 😑 çok kötü yürüyemiyorum resmen...Bebek çok hareketli birde benim hiç durmuyor gece gündüz ayni
Gamzeli_1 Benimde 36 bitti ilk olunca normal mi sezeryn mı diye sormalrndan canma tak etti artk yarn gidicm baklm ne diyck doktor
Aylin16_ Kaaninannesi benim de sertleşiyor çok geriyor birde kaşık ve bel ağrılarım da başladı doktor son kontrolde plesenta baya baya olgunlaşmış pazartesi yada kendi gelmek isteyebilir ağrın olur belirti olursa gel dedi 😕