rapuz kizlar ben de 23. haftamin içindeyim. gun icinde ara ara mutlaka sertlesme yaşıyorum. benim haftalarimda normal midir bu, sizde oluyor muydu? her serrlesme erken dogum belirtisi midir ii????
Zuzum_20 rapuz canım ben acilden geliyorum bi sıkıntı yoktu magnezyum iyi geldi magnezyum kullanıyormusun sen
Zuzum_20 Fatos0277 aynen canım acile gittim tüm gün olunca magnezyum içmemi dedi yalancı sancılara iyi geliyormus allahtan bişey yokmuş
Gulsumaydgn Zuzum_20 33+2 iyim benimde çok oluyor özellikle üst tarafta nefesimi kesiyor daralıyorum uzanıyorum kalkarkende taş gibi oluyor 🤦