Zuzum_20 sürekli ağrı ve baskı oluyordu alttarafa doktoruma ilk söylediğimde erken doğum belirtisi olabilir dedi haftam ilerleyince 34 +2 de nst de kadilmalarim fazla çıktı ve bizi Ogün eve yolllamadi yatış vercem dedi serumlar nst ciğer geliştirici iğne birtane ilaç Pazar akşamına kadar bunları uyguladı nstde biraz sancı düşünce taburcu etti ama hergun nst çektir vatsaptan gönder bakayım dedi şu an yine çok sancilarim var pzts kontrole çağırdı bakalım ne diyecek devam ederse alırız bebeği dedi ama daha küçük çok korkuyoruz