Zynp01 Cemrealya_ hayırlı olacağı zaman var demk ki kuzum üzme bn hiççç ihtimal vermedim bu ay korunuyorduk çünkü
Adel001 __birafitap__ geç döllenme olsa bile maksimum 1-2 veya 2-3 haftalık çıkar inşallah odaa 100den yukarı . Min.16<100
mucizemibeklerken17 Benim de 6 gün gecikti. 4 gün önce yaptım tek çizgi çıktı. Korkuyorum yine tek çıkarsa diye 😐
Zynp01 mucizemibeklerken17 korkma canım yap gitsin ben korktum mecbur yaptım belim kopacak gibi ağrıyor ve midem kazınıyor az önce yemek yediğim halde sürekli bişe yeme isteği oluo
Adel001 __birafitap__ canım ben dedim ya geç döllenme ola bilir. Eğer adetten hemen sonra kaldıysan geç döllenme olduysa muhtemelen 1-2haftalıktır. Ozaman beta değeri 100den yukarı olacaktır. Sen bana sordun ya sence kaçtır diye onu yorumladım. Verdinmi beta?