Civcivim_34 merhaba bende 16+4 acayip acıkıyorum hatta doktorum fırça attı 3 gün önce 4 ayda 5 kilo almışım 1 buçuk kiloya yakın fazlan var dedi ekmek vs hamur kes dedi sabahları kahvaltıda haşlanmış yumurta öğle arası meyve ve yoğurt tüket dedi . Canımın çektiğini yyemezssm ne anladım bu işten 😕 ama dayanmaya çalışıyorum . Göbeğiniz çıktı mı ne durumda benim cok hafif çıktı bazen cok sis bazen az şişiyor ❤️