Civcivim_34 Arkadaşlar 2-3 gündür çok acıkıyorum akşamları özellikle yemek yedikten sonra tekrar karnım kazınıyor sizde böyle oluyor mu
Malina Civcivim_34 ya bu arada birsey sorucam. Gecen doktorum bana soyledi de. 16 ci haftada mutalak vajinal muayene yapmak lazim dusuk tehdidine bakmak icin. Sende hic istedimi doktor boyle birsey?
masalsii Civcivim_34 ben yaklaşık 2 haftadır o moddayım sürekli acıkıyorum eşimde ye nolcak bea diyip gazlıyor ama sonumuz hayrola 😂😂
Papatyakalplikadin Civcivim_34 biz yeni 16 haftaya girdik ama 2 gündür bende de aynı sıkıntı var :) bence normal 🤗
Ozgesn Civcivim_34 merhaba bende 16+4 acayip acıkıyorum hatta doktorum fırça attı 3 gün önce 4 ayda 5 kilo almışım 1 buçuk kiloya yakın fazlan var dedi ekmek vs hamur kes dedi sabahları kahvaltıda haşlanmış yumurta öğle arası meyve ve yoğurt tüket dedi . Canımın çektiğini yyemezssm ne anladım bu işten 😕 ama dayanmaya çalışıyorum . Göbeğiniz çıktı mı ne durumda benim cok hafif çıktı bazen cok sis bazen az şişiyor ❤️
Seyma_Eren Canım bende 16 haftalık hamileyim bende doymamaya başladım özellikle gece uyandığım zaman ve sabahları o kadar aç oluyorum ki karnım kazınıyor
songul_onur Malina bana da öyle bir şey söylenmedi kanama veya herhangi bir durum olmadığı sürece muayeneye gerek yok ki.. Bence tam araştırın başka bir doktora daha gözükün
tugcebyl Merhaba ben de 16 haftalığım, bazen karnıöın alt tarafında tam rahmin üstünde yumru gibi şişlik oluyo sonra kendi kendine iniyor acaba bebek mi baskı yapıyo yaşayan var mı tam orta kısım top gibi oluyo
Malina tugcebyl hmm bende olmuyor ama bence normaldir hatta boyle hareketler fln olsun artik istiyorum 🙈
Duamucizem tugcebyl vajinamin tam üzeri gobek deliğinmden bir iki parmak aşağı dün akşam bide ide sabah ilk kalktigimda sanki bebek toplandi gbi oldu sertleşti sol tarafım ağırlık hissettim okşadım elimle sonra dağıldı o sertlik ama ne olduğunu anlamaidm 15+5bugun
Uzumtanesi tugcebyl benim hep sol tarafa toplaniyo ultrasonda denk geldi o şekilde poposunu dönmüş vaziyetteydi minik totisiymis 💗
Seyma_Eren Malina 14. haftada erkek dedi doktor ama emin olamıyorum bir türlü haftaya gidince netleşecek😀
tugcebyl Malina ya hareket değil ama sanki oraya dayanmış karnımı ittiriyo gibi oluyo anlayamadım 😅 bizde de hareket yok henüz 🤭
tugcebyl Duamucizem evet benimde tam orada bi yerde oluyo hafif bi sancı oluyo bi bakıyorum top gibi olmuş sertleşmiş bebek nasıl toplanır ki onu da bilmiyorum hiç
masalsii Civcivim_34 ben yemek istemiyorum eşim ye dogumdan sonra gidiyo zaten bişey olmaz diyo sanki dogum yapmış daha önce 😂😂 yemezsem cocugum dogumca söylerim annen seni aç bıraktı diye tehdit ediyo bide😂😂
Civcivim_34 masalsii komik oluyor bu zamanlar ya napalım acıkınca yiyoruz mecbur elim ayağım titriyor çünkü ☺️ Cinsiyet öğrendiniz mi
gzmuygn Demir hapı kullanmaya başladınız mı bu haftada? o vitaminler çok iştah yapıyor decavit omega 3 🙄 hamur işi ve çok şekerli yemedikten sonra kilo alınmıyor sabit kalıyor bn 3 kilo aldım 🤭 kesince sabitledi😬
tugcebyl Uzumtanesi hahaha o zaman gerçekten ittiriyo heralde dimi ben bebek hareketi olarak düşünmüyodum cok sasırdım simdi 😍