Kubradem haklı olabilirsiniz belki bazı noktalarda ama bana göre de ha tabiki de her iki seçeneğinde kendine göre zorlukları var sezeryanla olan doğum evet güle oynaya giriyosunuz evet o esnada hiç bir acı hissetmiyosunuz ama ondan sonrasi bana göre zor o dikis acısı falan ben çevremde de görüyorum sezeryanla olanı yatması bı dert kalkması bı dert oturması bı dert vs. Normal doğum ise evet bebek dünyaya gelene kdr sancı cekiyo olabiliriz ama emin ol dikiş acısı hissetmiyosunuz ben henüz yaşamadım ama çevremde yaşayanlara birebir şahit oldum doğumdan çıktığı an bile senin benim gbi bağdaş kurup oturduğunu gördüm biliyorum her işini o gün yaptığını biliyorum desteğe bile ihtiyaç duymuyosun bana göre iki doğumun arasında çok fark var buda benim fikrim tabiki kimseyi etkilemek istemiyorum sadece düşüncemi ve görüp şahit olduklarimdan yola cikarak paylaşmak istedim 😊