Nefesmom canim. 39+5 ama bi acilma falan yok bende sanci da yok, hurma yiyorum, rezene iciyorum ama papatyayi denemedim onu da deniyim, squat yapıyorum, yürüyüş yapiyorum evde hic bos durmuyorum devamli hareket halindeyim..37.haftada gayet rahattim o zamandan da baslamamistim senin erken mi biraz yoksa baska bi durumun mu var?