Nur_Nur ya bu çok doğru 😂 ilk bebeğimde doğum için hastaneye yatacağım günün sabahı açılmam artsın diye annemlerin 5. Kattaki evine 7-8 kere merdivenle inip çıkmıştım 2 km civarı yol yürümüştüm akşama normal doğuma aldılar 12 saat aç susuz sancı çekmemin sonunda yorgun ala mutlu almıştım aşkımı kucağıma. Keşke o kadar hırpalamasaymışım kendimi dedim sonradan 😬