Raniniii Duuyguum bir arkadaşım onerdi cnm çubuk tarcininsicak suya koyup 5 dk bekletiyorum sonra tarcini cikarip iciyorum gunde 1 bardak ama fazla içme dedi birde papatya cayi denicem
Nefesmom Esraygtf oyle tabi de yani birsey olur derken bebege degecek gibi hissediyorum diyor o anlamda aslinda 🙊
Mevicka Nefesmom en azından kendi sancın 😒 allah kolaylık versin zordur eminim ama doğal süreç suni bişey yok açılma içinde arkadaşların söylediklerini yapmaya çalış umarım faydasını görürsün
Duuyguum Mevicka bana yasaktı 37 de kaldırdı yasağı hep erken Doğum riski var dedi 39 oldu gelen giden Yok 😂
Nefesmom Raniniii papatya cayini bende aldim bugun 1 bardak denedim şuanda hafif bir sancim var kasilmam da baya baya var ama gitmiycem hemen hastaneye.suyun ve kanaman gelene kadar gelme dediler🤔
Esraygtf Nefesmom en etkili yöntemlerden biri ilişki bi deneyin derim. Ben 26. Haftamda ilişki yüzünden doğuruyordum ilişkiden hemen sonra sancım tutmuştu.
Raniniii Duuyguum gun icinde iciyorum tarcini hic ac tok dikkat etmedim acikcasi 🤷♀️ bugun icicem papatyayi insallah
Mevicka Duuyguum aynen gelsinler hem sevinelim hem rahatlayalım ben çok daraldım inan ki yatmak istiyorum sadece ama yatamıyorum bile
Sevilay_dvc Mevicka bende oluyoda merak ettim 37+3 deyim. Oturdugum yerden kalkarken hareket ederken beni cok zorluyo. Bacak aram tam olarak. Acayip agriyo. Sanki beni dovmusler bacak arama vurmuslar yada spor yapmisim da deli gibi bilincsizce kaslarim aciyo. Acilma mi var neden oluyo acaba ?🤔 Nefesmom
Nefesmom Sevilay_dvc evet ayni sekilde bendeki agrida.birde adet sancisi gibi bir sanci da var ama doktor buna ragmen acilma yok dedi bebek baski yapiyor dedi.iste bu tür durumda dogum yakin dedi de zaten yakin biliyoruz🤣🤣
Mevicka Sevilay_dvc bu anlattıklarını çatı ağrısı olarak biliyorum ve hepsi bendede var. Umarım açılmanada etkisi olur
Duuyguum Mevicka bebek olduğunda hamileliği özlüyoruz diyorlar daha rahattı diyorlar ama ben hiç böyle düşünmicem İnan en azından rahatım yerinde olur canm yanmaz dediğin gibi yatamıyorum oturamıyorum herşekilde zorlanıyorum