Eliisss Sahtemelek sezeryan ilk.gecesi zor geçiyor bence daha tecrübeli sana yardımcı olacak biri kalsa iyi olur
tuba-ozdogan Deletedmom133 valla siz almıs olabılırsınız ben alamadım sezeryan sonrası ozellıkle hastanede
Deletedmom0041 Sahtemelek ilk bebeğinizse zorlanırsinız. Benim ilk doğumumda annem kaldı gece 2.de eşim kaldı bir problem yaşamadık ama ilkinde annem olmasa beceremezdim diye düşünüyorum