Fulya65 ben sezeyan doğum yaptım kanamam devam ediyo 47 gün oldu doktor bana bundan verdi ilk defa kullandım bi tanesini bu akşam ama hala sanki oradaymış erimemiş gibi rahatsızlık hissediyorum normalmi geçermi kullananlarda böyle oldumu bilmiyorum olduysa yazarmısınız