Tugbaklc ikicicek ben 20. Haftaya gelene kadar dümdüz bir karnım vardı hop birden cikti aslında çıkmasını çok istiyordum 2. Gebeliğim benimde erkek dediginiz gibi hoop sadece karinda 😁 kizimda hiç böyle olmamıştı
ikicicek Tugbaklc hayır daha şimdiden böyleyse son aya gelince sivri sivri füze gibi mi dolaşıcaz acaba :)
Merwish_ Bende 12+5 günlüğüm , karnım çıkmadı bunun için endişe etmelimiyim bilmiyorum . Merakta etmekteyim . Umarım yolunda ilerliyordur . 2 gündür yoğun miğde bulantımda yok ama sabah uyandığımda kahvaltı çok zor yapıyorum . Hayırlısı bakalım .
ikicicek Merwish_ benimde yoktu canım hatta 14 haftalıkken acile gitmiştim yanımdaki hastanın refakatçisi sandılar :) o haftalarda belirtiler gidip geliyo
Tugbaklc ikicicek top yutmuşum gibi allahtan avantaj geç cikmasi oldu 😁 ben alışık değilim o yüzden çok gibi geliyor hala kimse anlamıyor ama allah koca göbeği ilanlara sabır versin zor valla
Merwish_ ikicicek teşekkürler 😊 içim rahatladı 🤲🏼 Hayırlısı olsun . Sonunuz güzelliklere kavuşmak olsun 😘
dfnomr ikicicek benimde oyle oldu 2 gunde kocaman oldu karnim pantolonum olmadi hamile pantolonu aldim dün ☺️ 16+1 deyiz bizde
Meltemkskn ikicicek emin ol ki çatlağın önüne gecemezsın vücut yapına bağlı 😂😂öyle hava atardım hiç çatlağım yok diye sonra bir sabah çatlakla uyanıyoruz 😂😂