hamd olsun ya zaten ilk 3 ay düşük tehlikesi olabiliyor her hamile kadında bide benim gittiğim doktor bayandı ve alttan baktı çok korktum salak kadın yapmaması gereken bişeydi ilk hamileliğin olduğu için acemiliğine denk geldi .. bütün hamile kadınlara düşük olma riski var oyle böyle sende kış var diyormuş bu yüzden güvenmiyorum ilaçları içmiyorum ins. bisey olmaz