Ayse67 ben oldum evliligimizin 4. Ayında hamile kaldım ve 6.haftada kalp atışlarıni duyamadik doktor biraz bekleyelim dedi ve eve geldim bebegimi evde düşürdüm cok zor şeyler yaşadım 😢😔😔ama şuan 6 haftalık hamileyim allah nasip ederse haftaya kalp atışlarını duymaya gidecez rabbim isteyen herkese nasip etsin seni gerçekten anliyorum bende çok zor geçirdim o günleri.