Merhaba geçmiş olsun doktorunuz ne diyorsa ona uymalısınız bence bende 23 ekimde kürtaj oldum aynı sebeple 1 kez adet gördükten sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi doktorum bana kürtajdan 28 gün sonra ilk regl oldum şimdi ikinci regl dönemim yaklaştı.umarım tekrar yaşamayız aynı durumu🙏