Akademisyenanne Aysekayahan doktorum kesinlikle yasakladi onlari. Bakteri bulunuyormus sıkıştırılmış gıdalarda ve bebekte ciddi hastaliklara sebep olabiliyormus. Bir dilim sucuk bile yemiyorum.
Aysekayahan Akademisyenanne aaa cidden mi bnde bundan sonra tuketmiyim kesinlikle 18+5haftaligz çok bi zararı olmanistr suan da bebege değil mi icim rahat değil şuan
Akademisyenanne Aysekayahan sizin cok saglikli beslenmeniz gerek. Hazir gidalardan, kizartilmis seylerden uzak durun bundan böyle. Arada hamburger kacamagi yapabilirsiniz ama onun da iyi pismis ve guvenilir bir et olmasi gerek. Yemeyin o gidalari.