Adminde verecegi kisilere cevap ve begeni veriyo bize hicbiri yokkk 😤😤
@adm cokkk tesekkurler...birileri bizi duymus
tubibon aynn al benden De okadar
Asaf nazliymis galiba bizim bebisler ne zaman gelecekler acaba
Bende kullanıyorum
Neden tüm uygulamalar ios icin gecerli ya 😣😄