tubibon adm 40+2 deyim bugün bebeğim henüz doğmadı happymom beni kapattı ama çok üzüldüm ben bebek moduna geçicek sanıyordum happykidsten haberim yoktu onuda yükleyeceğim ama 40 sonrası anneleri de hemen atmasanız iyi olur🤔