Bilgeninannesi Ben sosyete pazarı buldum bi tane çok güzel şeyler aldım hala mutluluktan her yerde paylaşasım var 😍😅😅😅
Aselikram Gulaksa offical diye bir site var hamileler için değil ama kıyafetler genelde standart oluyor ve hamilelerede oluyor ben birkaç ürün gömlek vs aldım gayet memnunum doğumdan sonrada rahatça giyebilirim inş 🤗
Gulmartin Ben de tesettürlüyüm ama özellikle hamile giyim almadım hiç çünkü şimdi herşey bol olarak moda zaten hepsi hamile kıyafeti gibi o yüzden heryerden alıyorum zara h&m lcw ☺️ Sadece hamile pantolonu aldım lcw dan ve h&m den 💕
filizzzz Gulmartin ya bende normal kıyafetleri bedenimden büyük alarak kullanmak istiyorum hala bsey almadım ama cevrem büyük beden alsam dahi olmıcanı hamile kıyafetinin farklı oldunu söylüyolar illa hamile kıyafeti almak sartmı anlamıyorum cesaret edipte alamıyorm
Gulmartin filizzzz valla ben 34. Haftamdayım hiç hamile kıyafeti almadım artık satılan herşey zaten çok salaş hiç ihtiyaç da duymadım. Sadece pantolon aldım tabi o şarttı 😊
ebebegm filizzzz tunikler oluyor ama pantolon u farklı olduğu için hamile pantolonu almalısın.ben normal tunik aldım bikaç tane biraz bol. normaldede giydim.
Gulmartin filizzzz elbise giymiyorum ben başlarda evde olanlardan giydim yaz içinde zaten herşeyi salaş aldığım için ama göbeğim çok çıkınca hiç giymedim. Genelde tunik pantolon lcw da çok rahat tunikler oluyor kazaklar da çok salaş zaten artık herşey oversize 💕
Bilgeninannesi Gulsunn aa istanbulda da salı pazarı var kadıköy tarafında evlenmeden önce de orayı çok severdim 😄
filizzzz Gulmartin bende nedense lwc da olan tunikleri bi türlü benimseyemedim anlamadım ki ☺️ tesekkür ederm ynede ☺️
Gulmartin filizzzz zara ve h&m in elbiselerine bakın ben onları tunik olarak alıyorum kazakları da çok salaş olduğuna baya uzun oluyor yada direkt tesettür düşünürseniz instagram kevser sarıoğlu aybikestil çok güzel kaliteleri 💕
Bilgeninannesi Denizlila00 çocuk meclisi var tam onun yanında canım her gün var dediler ondan emin değilim ama perşembe günü ben alışveriş yaptım baya kalabalıktı 😊 galiba tam günü o 😊
Bilgeninannesi Gulsunn insanlar genelde pazarı sevmezler kalitelerine uymuyo diye sanki kraliyet ailesinde yetiştik hepimiz ben öyle düşünmüyorum zevk meselesi kimisi çok zevksizdir uyduramaz gider hazırını alır bir sürü para verir kimisi de çok zevklidir çuval giyse yakıştırır. Arayıp bulmak önemli olan 😌