CansuDRY ozgeustun Hayır, nstde hiç sancı çıkmamıştı öncesinde. Hepimize kolay doğumlar nasip olsun inşallah.🤲
CansuDRY Esraygtf Yukarıda yazdım. Tabii ki sancı hissettim ama 9 cm açıklıkta ve doğuma 15 dk. kala. Doktorum 2.doğumda hastaneye yetişemeyebilirsin, diyor.
CansuDRY Esraygtf 😊 İnşallah. Herkese böyle doğum nasip etsin Allah.🤲 34+5 oldum ben şimdi. Bu doğumu çok merak ediyorum.😁
Gamzeli_03 CansuDRY ya imrenerek okudum Rabb'im tüm yol bekleyen annelere böyle güzel bir doğum nasip etsin inşallah 😘🤲