Tubakrblt Ben hissetmedim. 39+0'da rutin kontrol diye gittim hastaneye. Doktor muayene etti. 4 cm açılman var, dedi. Doğum başlamış haberim yok. Nst'de 100 üzeri sancılar çıkıyordu düzenli. Hiçbirini hissetmiyordum. 3 saat sonra, 9 cm açılmam varken suyum geldi. 15 dk.sonra da doğum yaptım. Şimdi ikinci hamileliğim. İnşallah benzer bir doğumum olur. Darısı tüm hamilelere.💕