Kizkalesi hayır hicbir iş yapmadım kaynanamda kaldım orsa da hep yattım ama koltuğu değiştirmişler neler neler denedim bir türlü rahat edemedim benim çocuk sanırım rahatına düşkün olacak 😂başka açıklaması yok yani uzun zamandır oturmasında yatıyoruz ben köşeme çekiliyorum çok rahat diye eşim de artık yatak odasına gitsek olur mu dedi başı dönüyor deli yattığı için kafası falan düşüyor aşağı yerlerde falan yatıyor kıyamadım tamam dedim dün gittik AMAN allah ım hiç uyuyamadım kalktım geldim nasıl vuruyor nasıl dönüyor karnımda ben çözemedim ya