Gulfem07 10 da olsa 15 te olsa önemli olan belli aralıklarla artarak gelip gelmediği dedi doktor. Düzenli değilse, ağrısı hafifse, artarak devam etmiyorsa korkma dedi. Rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi. Bi saat içinde ritmik bir şekilde artan bir şiddet olursa o zaman riskli dedi. Kasılmaya bebek ya da anne çok hareketliyse, idrar ve gaz birikmişse, göbeğe sık sık dokunuluyorsa onlar da sebep olabilirmiş. Bu haftadan sonra günde düzensiz ve artmayan 10-12 kasılma normal sayılıyormuş. Magnezyum ve kalsiyum kullanıyorum ben de sanırım rahatlatıyor ve bol bol su