gzm_42 Haazaall bende konyaliyim dogum yaptim ama ayrilamadim burdan buyuksehir hastanesinde yaptim dogumumuda😊
mavisimm Merhaba hanimlar bende konyaliyim. Hangi hastaneye gidiyorsunuz ve kac haftalik hamilesiniz?
Mrs_erkan Ben de konyada gurbetciyim🙂 bu sehri seviyorum. InsAllah nasip olursa kizim burada dogacak. 34haftadayiz az kaldi insAllah
dududerya Bizde 6.haftadayız şu an Mustafa Başaran’a gidiyorum tedavi sürecinde de şu anda da çok ilgili ve iyi bir doktor 😌
Ikizlerr Haazaall 150 tl ama biz sendika indirimi alıyoruz 120 tl oluyor. Nil hanıma gidiyorum kendisi cok naif ve iyi bi doktor
Hatice_mustafa Haazaall Giriş 75 tl canım doğum 2500 sigortam yok ama benim . Sigortası olan için degisiyordur bu rakamlar.