Bende de kabızlık sorunu vardı. Doktor bunun için ilaç vermem dedi kendin doğal yollarla çıkmaya çalış. Sulu yemekler sürekli yapıyorum,ekmeği azalttım , bol sıcak su içiyorum , Gün kurusu kayısı sürekli tüketiyorum günde 10 -12 adet. Ve çok rahatım Allah’a şükür her gün lavaboya çıkıyorum. Bu Arada bol yürüyüşte yapıyorum yemekten sonraları.