dilaraserdar EsraVural hayırlısı olsun inşallah 💙 hayır öğrenmedik, 17. haftada kontrolümüz var o zaman öğreniriz sanırım 🙄🙏
dilaraserdar Yenianne henüz bilemiyorum, buradaki pek çok arkadaşım İzmir e gitmişti . Doktorumuz nereyi yönlendirecek kontrolde belli olur 😊
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..
dilaraserdar kızlar bugün 14+3 ‘üm.. eşim de hadi gidelim bi bakalım ya, dedi 😬 randevu aldım saat 14:00’e.. bakalım cinsiyet için bişi söyleyecek miii?? ayy çok heyecanlııı 🙈💜🙈
dilaraserdar Merhaba yeniden.. Doğum yapmış anneler, bebeğinizi kontrolleri için hangi çocuk doktoruna götürüyorsunuz ? Edremit ve çevresinde tavsiye edeceğiniz doktor var mı?
dilaraserdar zytn Olabilir canım, ayrı bir post açtım dün ama cevap gelmeyince buraya yazayım dedim.. Doğum yapanlar veya bu konuda araştırması olanlar Çocuk Doktoru önerisinde bulunabilir belki diye.. 😊
zytn dilaraserdar edremitte barış bey cok iyi diye duyuyorum çocuk dr u olarak.bütün çevrem ona gidiyo hatta.istersen sen de bi araştır aklında olsun 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Pinarbeki Ayvalık 🙋12 haftaligiz bı devlet hastanesi birde Edremit mukramin beye gidiyoruz .mukramin beyden çok memnunum tavsiye ederim
medine_ CansuCeylangil merhaba uzun zaman olmuş ama ben de doğum için nurettin beye gitmeyi düşünüyorum ve benim için önemli olan şeylerden biri doğumdan sonra heyet raporu veriyor olması izlenimlerinize göre rapor verir mi sizce 😔