CansuCeylangil dilaraserdar Ben balıkesir Dursunbeyde oturuyorum ama bi ayağımız orda tüm akrabalar filan orda☺ Balikesirde sevgi hastanesine gidiyorum dr'um Nurettin Serinkan
CansuCeylangil EsraVural EsraVural Bende sevgi hastanesine gidiyorum canım doktorumda Nurettin Serinkan☺ 26+3
dilaraserdar Burhaniye Ören de oturuyorum ama Edremit te Muhlis Bey in özel muayenehanesine gidiyorum. 14+ 2’deyim
EsraVural CansuCeylangil oooo 30. Haftaya gelmişsiniz nerdeyse maşallah ☺ Cinsiyeti bellimi? Benimki erkek 💙
medine_ CansuCeylangil merhaba uzun zaman olmuş ama ben de doğum için nurettin beye gitmeyi düşünüyorum ve benim için önemli olan şeylerden biri doğumdan sonra heyet raporu veriyor olması izlenimlerinize göre rapor verir mi sizce 😔
dilaraserdar Yenianne ben eski ücretten ödeme yapıyorum, 150₺ . Yanlız bir ay içerisinde iki kez gitmem gerekirse tek ödeme alınıyor benden.
dilaraserdar EsraVural hayırlısı olsun inşallah 💙 hayır öğrenmedik, 17. haftada kontrolümüz var o zaman öğreniriz sanırım 🙄🙏
dilaraserdar Yenianne henüz bilemiyorum, buradaki pek çok arkadaşım İzmir e gitmişti . Doktorumuz nereyi yönlendirecek kontrolde belli olur 😊
EsraVural Tusemeda uygun aslında muayene ücretleri ama şu an işten ayrıldığım için sigortam yok bu nedenle 120 tl benim ödediğim ücret.
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..
EsraVural Tusemeda başvurularını yapmaya fırsatımız olmadı hiç, en kısa zamanda halletmeye çalışıcaz bakalım..